Centrální nástroj
v naší spolupráci
Kompletní konfigurace a sledování vašeho projektu
Náš portál je kompletně vytvořen na zakázku a lze jej přizpůsobit vašim potřebám. Můžete tedy sami pracovat na nastavení svého projektu podle toho, co je pro vás důležité.
Prostřednictvím našeho obchodu s aplikacemi můžete spravovat funkce a procesy. Sami jste dirigentem svého logistického provozu!
Informace o logistice
Přístrojové panely
Fakturace
Podpora
Znalostní báze
Portál jako logistické centrum
Digitalizovali jsme všechny procesy a díky hloubkové integraci s našimi partnery můžeme přinést přidanou hodnotu i vašemu sledování.
- Snadné a přehledné plánování
- Kontrola procesu a skladových zásob
- Stavy dodávek v reálném čase
- Použití hromadných příkazů v případě problému s objednávkami
- Přidávání funkcí prostřednictvím našeho obchodu s aplikacemi
Mají některé balíčky zpoždění? Pak můžete použít praktický nástroj pro upozornění příjemců. Můžete také nastavit pravidla, aby se tak dělo automaticky . Tímto způsobem komunikujete proaktivně a vyhnete se nepříjemnostem vašeho zákaznického servisu. Další optimalizace vaší pracovní zátěže!
Mějte věci pod kontrolou, ušetříte tím čas na obou koncích řetězce.
Obchod s aplikacemi
Procesy můžete aktivovat a deaktivovat sami prostřednictvím našeho obchodu s aplikacemi. Sami se tak rozhodnete, co je užitečné a co ne. Můžete tedy:
Propojení platforem
- E-shopy
- Trhy
- Systémy ERP
- EDI
- SFTP
Přidání procesů
- Výhodné balíčky
- Výživové aplikace sledovatelnosti
Propojení kurýrních služeb
- Doručení na adresu
- Parcelshopy
- Expresní služba
- Nákladní přeprava
Protože vše můžete aplikovat sami, není nutná interakce mezi týmy a vy ušetříte čas, který můžete využít užitečněji jinde!
Ovládací panely
Sledujte trendy nebo klíčové ukazatele výkonnosti včas a optimalizujte tak procesy. Vše prostřednictvím vestavěných widgetů ovládacích panelů.
Přidejte vlastní widgety:
- Klíčové ukazatele výkonnosti Insights
- Data z logistiky
- Pohled na fakturaci
- Vlastní ovládací panely
V případě specifických požadavků na váš projekt je náš tým připraven vytvořit ovládací panel na míru vašim potřebám.
Transparentní vyúčtování
Naše faktury jsou reálným obrazem toho, co pro klienta děláme na základě podkladů z našeho portálu. Považovali jsme tedy za logické, abyste měli k těmto datům přístup a mohli vše kontrolovat. Uvidíte co pro vás děláme a co následně uvidíte na faktuře.
- Přehled o nákladech v reálném čase
- Zjistěte podrobnosti o jednotlivých parametrech
- Konzultujte své náklady na úrovni objednávky
- Všechna data na jednom místě
Budete mít kontrolu nad celkovými náklady konkrétní objednávky. Zůstanete tak v obraze, vše zůstává transparentní a vy tak můžete lépe nastavovat marže a určovat strategii prodeje.
Podpůrný nástroj
Podpůrné nástroje jsou často decentralizované. Všichni to známe, pošlete e-mail s dotazem na podporu a obratem přijde odpověď, že váš dotaz bude vyřízen do určitého počtu hodin.
- Pohodlná spolupráce s více kolegy
- Odeslání zaměřené na vaše otázky
- Správa naléhavých úkolů
- Optimalizace pracovní zátěže
Vyhnete se tak zbytečnému hledání a komunikaci a naopak zefektivníte práci a následnou kontrolu.
Zajímají vás možnosti?
Máte dotazy k existujícímu nebo neexistujícímu odkazu?
Zajímají vás možnosti propojení vašeho systému s naším WMS?